Громада Схід
Колл-центр, Марiуполь:
+380 (67) 792 25 28
+380 (50) 02 962 11
Колл-центр, Краматорськ:
+380 (67) 792 25 28
+380 (50) 02 962 11
15.02.2020

Що потрібно для відновлення або заміни паспорта громадянина України, розповідає начальник управління з питань надання адміністративних послуг Волноваської РДА Ганна САМСОНОВА.

У разі необхідності відновити або замінити паспорт громадянина України зразка 1994 року (у формі книжки) або сучасного зразка (у формі картки) необхідно звернутися до територіального підрозділу державної міграційної служби або центру надання адміністративних послуг відповідно до зареєстрованого місця проживання.

Неподання повного переліку документів або невідповідність їх оформлення вимогам законодавства може спричинити відмову заявнику в прийнятті документів та оформленні заяви-анкети. 

 

Що робити, якщо втрачено паспорт у формі книжки?

Для оформлення паспорта громадянина України необхідно подати:

1) заяву-анкету;

2) письмову заяву про втрату або викрадення паспорта;

3) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);

4) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита;

5) посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);

6) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для ВПО);

7) рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);

8) довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера);

9) довідку про реєстрацію місця проживання особи (за наявності);

10) свідоцтва про народження дітей (за наявності);

11) свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу (за наявності);

 12) свідоцтво про зміну імені (за наявності).

 

Якщо особа визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною, документи та заява-анкета подаються одним з її законних представників.

Оригінали документів (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита) повертаються особі або її законному представнику після оформлення заяви-анкети.

Для подання документів особою, яка у зв’язку з тривалим розладом здоров’я не може пересуватися самостійно (що підтверджується медичним висновком закладу охорони здоров’я), за письмовою заявою особи або її законного представника здійснюється виїзд працівника за місцем проживання або проходження лікування.

 Для проходження процедури встановлення особи рекомендується надати будь-які документи або їхні копії з фотозображенням та письмове пояснення в довільній формі з інформацією про адреси місць проживання, навчання, роботи, відомості про батьків або інших родичів, які будуть залучені до проведення процедури встановлення особи. До письмового звернення додаються документи (копії), що підтверджують вказані факти (за їх наявності).

Якщо за результатами проведення зазначеної процедури особу не буде встановлено, потрібно звернутись до суду.

 Термін виконання та вартість послуги:

  • до 20 робочих днів –  345 грн
  • не пізніше ніж 10 робочих днів – 471 грн.

Державне мито – 34 грн (2 неоподатковуваних мінімуми доходів громадян).

У разі проведення процедури встановлення особи Термін розгляду заяви-анкети може бути продовжений до двох місяців.

 

 Що робити, якщо втрачено паспорт у формі картки?

Те ж саме, за винятком того, що особам, які не можуть пересуватися самостійно, необхідно додати фотокартку розміром 10х15 см, яка має відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.

Термін виконання та вартість послуги:

  • до 20 робочих днів –  345 грн
  • не пізніше ніж 10 робочих днів – 471 грн.

Державне мито – 34 грн. 

 

Що робити, якщо до паспорта треба внести корективи або обміняти документ на новий?

Паспорт можна оновити або обміняти, якщо змінилася внесена інформація, або в ній знайдено помилку. 

Для внесення корективів або обміну паспорту необхідно додати базові документи (перелічені вище), а також документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації: свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження дитини, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу,  довідку про реєстрацію місця проживання особи тощо.

Особи, котрі досягли віку 25 та 45 років, мають обов’язково вклеїти нове фото, якщо хочуть залишити старий паспорт (для цього треба звернутися з заявою не пізніше ніж за місяць до закінчення терміну дії паспорта із старим фото), або , за бажанням, можуть поміняти паспорт-книжку на паспорт у вигляді ID-картки. 

Після прийому документів паспорт, що підлягає обміну (крім випадків непридатності паспорта для подальшого використання), за письмовою заявою може бути повернутий особі на термін виготовлення нового документа. Під час отримання нового паспорта старий документ вилучається.

Термін виконання та вартість послуги:

  • до 20 робочих днів –  345 грн
  • не пізніше ніж 10 робочих днів – 471 грн.

Державне мито – 34 грн.

 

Що робити, якщо закінчився термін дії паспорта у вигляді картки?

Те ж саме, що й у попередньому пункті. 

У разі подання документів протягом одного місяця до дати закінчення  терміну дії паспорта, паспорт після прийому документів повертається особі та здається нею під час отримання нового паспорта. 

Термін виконання та вартість послуги:

  • до 20 робочих днів –  345 грн
  • не пізніше ніж 10 робочих днів – 471 грн.

Державне мито – 34 грн.

Анастасія ХАРІНА/ГРОМАДА Схід №2(11) 2020