Громада Схід
Колл-центр, Марiуполь:
+380 (67) 792 25 28
+380 (50) 02 962 11
Колл-центр, Краматорськ:
+380 (67) 792 25 28
+380 (50) 02 962 11
19.01.2022

Напередодні Нового року Донецька область отримала новий офіційний логотип. У його основі – жмутики ковили, що під впливом вітру вигинаються у латинську букву D.

Таким чином розробники вшанували степ, який поєднує всі куточки області від Святогірська до Маріуполя, та надихає славною історією подолання труднощів. За цією логікою слоганом обрано фразу «Простір можливостей». Адже історія доводить, що споконвіків степ підкорявся лише людям з вольовим характером, відкритим до інновацій: і коли тут з’явилися перші поселення, створені козаками та селянами у пошуках свободи, і коли сюди прибували з різних країн підприємці для розробки родовищ корисних копалин, розвитку бізнесу та досягнення успіху.

Тепер фірмові кольори Донецької області – відтінки зеленого, які передають різнотрав’я одноманітного, на перший погляд, степу та стриману палітру емоційного темпераменту мешканців регіону, які звикли братися до справи без зайвих слів та пафосу.

За задумом, у центрі нового бренду, що створювався в рамках розробки маркетингової стратегії Донецької області, має бути саме людина: її потреби, думки, готовність до змін. В цілому бренд має посилити цікавість до регіону як до такого, що рухається вперед і прагне перетворитися з воєнної території на простір, який розвивається. А також прибрати стереотипи, які заважають перспективному зростанню – наприклад, змінити псевдоісторичний наратив «Дике поле» на сучасний «Вільне поле можливостей».

Аби область мала власний символ, упізнаваний у різних частинах країни, над ним працювали протягом року. Про те, якою уявляється нині Донеччина, у фокус-групах опитали понад 2 тисячі людей, серед яких, окрім місцевих, були й мешканці інших регіонів, іноземці, працівники дипломатичних місій. Фінансувалася ця робота не за рахунок бюджету, а за підтримки Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру. 

Облдержадміністрація обрала ковилу з 10 зображень, запропонованих дизайнерами. До речі, новий логотип не замінює собою існуючого герба Донеччини. Обидва зображення можуть використовуватись як разом, так і окремо.

Нагадаємо, що логотип Луганської області був імплементований 2018 року. Він складається з назви «Луганщина моя» та кіл, які символізують територіальні громади. Гасло бренду: «Привітна, різноманітна, моя». Наразі процеси розробки маркетингових стратегій та брендів стають на Сході все більш популярними на рівні не лише регіонів, а й окремих громад та населених пунктів. 

Владислав ТЕРЕЗЬКИЙ/Громкор Громада Схід №1 (54) 2022